onsdag 21 januari 2009

Aj och oj!

Igår kväll blev jag sittandes på Kianas lilla,lilla barnstol ute i köket..försökte andas medans tårarna sprutade på mig...krampade i magen som in i ******* blev ju klart rädd samtidigt,fattade nada!!..efter mycket om och men lyckades jag ta mig in i soffan o lägga mig ner....så VAD hände?...vi kom då att tänka på de nya järntabletterna..kan ju knappast varit något annat!?...förra gången då BM tvingade i mig Niferex (när jag väntade Dante)..hamnade jag på förlossningen i V.28 uppkopplad på CTG som visade på viss påverkan o spypåse i handen som de fick byta ut..SOM jag spydde...fick då hem o vila..hela dan med alvedon...det blev inga mer Niferex efter det!! ALDRIG mer!....denna gången var det kramp i magen..men jag ger inte upp ännu..precis tagit en nu.... Hoppas,hoppas det funkar!


Och igår märkte jag oxå att jag helt plötsligt utan att ha gjort något fått jävligt ont i mitt ena långfinger..på mittendelen av den..den är en aning blå/grön..inga problem att röra den..men PÅ den gör det ooont!..Måste ju gjort något utan att tänkt på det???


En annan upptäckt jag gjorde imorse var när jag skulle ta på mina strumpor... första paret..gick tårna i..nästa par..fick jag väl upp efter mycket slit,men snörades åt så blodet stannade på mig.....alltså...jag börja svullna!!!..vätska..redan!....Ringen på fingret behöver jag knappast då den liksom sitter kvar fast man ta väck den...hur ska detta sluta?


Lägger in en äcklig bild på mina äckliga fötter då jag hade Dante i magen ..i V. 36...så hoppas vi att det inte är på väg åt samma håll!!!!



VARNING:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar