fredag 13 maj 2011

Fredagen den 13:e ....

Dagen har bjudit på lite blandad kompott. Eftermiddagen blev klart bättre än förmiddagen!
Det började med att vi hittade fler koppor på Kaili, men än så länge har hon inte fler än ca 15 st, varav nästan alla är på ett känsligt ställe jag inte gärna ta kort på. Det lär nog komma fler tills imorgon har jag förstått. Hon har varit lika glad för det.. so far so good :-)
Vi åkte och lämnade in Oscars bil för kontrollbesiktning och de ringde en stund senare och talade om att bilen läcker olja, att vi måste ha "tappat" nåt slags rör som ska vara där, och de ville absolut inte lämna tillbaka bilen innan det är fixat, så nu får vi vänta tills på Måndag då vi blir ca 2000kr fattigare...
När jag sen skulle plocka ur diskmaskinen glider en skål ur näven på mig och går i tusen bitar... redan här funderade jag på att gå o lägga mig igen!

(Man kan se 1 st vattkopp på ryggen om man tittar noga ;-D)


Men sen fortsatte dagen bra, kaffebryggaren som vi beställt fanns för avhämtning (TACK gode gud för det, jag är äckligt trött på snabbkaffe nu!!). Det är en Siemens TC86303 och kaffet smakar utomordentligt :-))


Och kryss i taket, idag kom vår efterlängtade TV alldeles lagom till helgens Eurovision song contest!! (har inte vågat studera den så noga ännu, är lite för nervös att även denna ska innehålla något fel )
Ikväll blir det familjepizza och mys framför tv:n, sen är det jobbdags för mig imorgon 8-16, och därefter är det kalasplanerande och shopping för hela slanten, då vi firar vår lille Prins som på Söndag blir stora killen med sina 4 år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar