onsdag 28 januari 2009

Att göra

Jag är vaken,jag lovar,men haft lite annat för mig bara! ;-)
Dax för lunch , det blir nån frusen blandning av kikärtor,potatis o blomkål och till det blir det fisk!..GOTT!
lillprinsen har precis vaknat efter sin sedvanliga tupplur..alldeles lagom till maten (han kände nog lukten)
Efter lunch ska jag o barnen hem till Liz som förhoppningsvis kommer underhålla oss ;-)...Mannen min får stanna hemma o städa!..Lillprinsen har ju helt plötsligt gått o blivit livrädd för ALLT som låter,som typ dammsugare,hårfön,mixer ..ja...you name it...

Räkningar är det oxå dax att betala snart...men till min förvåning har vi faktiskt ovanligt lite räkningar denna månad o lägre kostnader på tex huset...ränteändring??..dessutom har vi inte fått nån elräkning,så jag ringde dit..men vi skulle tydligen inte ha nån denna månad...avläsning o grejer på gång o där vet jag ändå att vi ligger rejält plus till vår fördel sen det blev fel förra året (vår nya luft/vattenpump hade tydligen pajat o varit sönder i ca 6 mån som vi inte märkt..!?)..så vi fick en räkning på 20000kr att betala..rätt av!!..Den dagen är svår att glömma,men som allt annat brukar det ändå ordna sig till slut..!

See you later!!!

2 kommentarer:

  1. Tack! Jag mår mycket bättre är bara förkyld nu men det brukar jag ju vara. : ) Tack för hjälpen att göra hjärtan. ♥ De är så fiina! Kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad roligt att du skrev till mig, visste inte först vem du va hehe, men nu ser jag ju =) kul att du hade blogg också. Ska väl länka dig med så jag kan kika. Förresten den där "babyticker" du har på höger sida där man ser bebisen i magen o den räknar ner.. vet du om man kan få in den i bloggagratis.se också? vore kul å ha =) Ha det bäst

    SvaraRadera