tisdag 27 januari 2009

Barnakälla




Så bar det iväg till skogen..närmare bestämt Barnakälla...det var en aning kallt skulle jag vilja påstå (jag är extremt frusen av mig)...trodde faktiskt jag skulle frysa ihjäl ett tag ;-),men då räddade min riddare mig genom att strippa o ta av sin tröja under jackan..vilken gentleman..själv fick han klara sig med t-shirt o jacka..o han är spanjor!! :-o...sen undrar jag om det är möjligt att få mjölkstockning innan Lillstjärnan kommit ut?!...fick en djävulsk värk i brösten som påminde mycket om just mjölkstockning..fick liksom gå o hålla på dom för att få upp värmen (här hade det kanske varit trevligt om min riddare hade ryckt in istället,men någon var ju tvungen att dra vagnen o bära picknickkorgen oxå ;-) )...till slut fick jag ta Dantes snuttefilt o lägga över brösten oxå..det gjorde otäckt ont alltså!...


Vi fick iaf en bra promenad med mycket luft o när jag sa till Kiana (på skämt..verkligen) "Japp,hit får vi åka imorgon med!"..skrek hon " NEEEJ"..hon var trött i benen o trodde aldrig hon skulle klara det tillbaka till bilen..inte vi heller ett tag eftersom vi lyckades komma vilse (en typisk Jennie-grej det där)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar