söndag 25 januari 2009

Pinsamt!

Hemma från jobbet...hinner vara hemma ett par minuter innan Kiana utbrister: "Mamma då!..du har ju hål på byxorna!"...Jag: Nää?..var? Hon: I rumpan!!....Jag: "NÄÄÄÄ!! ...NÄÄÄÄÄ!"...springer till spegeln...o mycket riktigt lyser mina "snygga" röd-svarta trosor upp hela röven på mig..ett STORT hål MITT i baken..herregud!!...till saken hör att jag idag har jobbat med vår absolut enda manliga kollega,haft besök av brukarens manliga vän..2 ggr!! (fattar varför nu ;-) )...brukarens mamma...och INGEN kan tala om för mig att jag går omkring med ett stort hål i röven på jeansen!!..PINSAMT..för mig!..verkligen...jag blev så chockad att jag somnade till på soffan o hoppades innerligt att det hela bara var en pinsam mardröm..men si..så var inte fallet..så allt jag kan göra eller säga just nu är detta:

JAG BJUDER PÅ DEN!!!!! ;-)

1 kommentar:

  1. Lite konstigt att ingen har sagt nått.?! :D
    Hoppas ni har haft en bra helg annars!
    Kram

    SvaraRadera