söndag 25 januari 2009

Shoppingbilder!

1. H&M blev det först..där jag hittade dessa snygga jeansen!...MEN hallå!...jag bär ett par jeans från just denna affär när jag kommer in ...i stl S....och kommer ut med dessa i stl 42!!!...den största stl de har är 44!..OCH jag ÄR ingen 42:a!



2. Men lik förbannat kunde jag inte låta bli att köpa dom..dock efter Liz lugnat mig lite o övertygat mig om att de minsann inte lär får många av de jeansen sålda eftersom typ INGEN kommer kunna få på sig dom om inte jag får det... ♥ till dig Liz ♥


3. Måste ju vara snygg under oxå eller hur! ;-)


4. Nu behöver vi KAFFE!!...o lite gott i magen med såklart....tar på krafterna att shoppa minsann ;-)




5. I apburen hamnade vi...man måste ju kunna titta på folket med såklart..synd bara att det inte var tonade rutor ;-)



6. Sen bar det av till Polarn&Pyret..varför har jag alltid lika svårt att hitta den affären?
Dessa fina pyjamasbyxor var frejan den första att bära..o gud...blev man kär eller!!
Liz köpte sig oxå ett par efter hon förstått o blivit övertygad om att man inte alls behöver
vara gravid för att ha dom...de kommer sitta som fastklistrade på mig lääänge ;-)
Så till er alla : KÖP!!...HELT UNDERBARA!! ♥





7 . Åhlen`s blev sista affären...för fiket räknar vi inte in igen ;-)...hade ju fått en liten lista av syster Anna att inhandla åt henne..o det tog vi på fullt allvar...2/3 saker hade de!
Och så hittade vi en varsin tulpanvas till x-trapris...fast jag var snabb att påpeka till karlen att det såg ut att fattas något i den..såg lite tom ut....o han fattade vinken direkt o åkte för att handla o kom då hem med dessa fina gula tulpaner
TACK älsklingen min ♥ ♥
En trevlig dag blev det... o vi var ganska glada att de stängde klockan 15..annars hade vi nog inte kommit därifrån....
Oscar blev lite blek när han såg kassarna o var snabb att fråga Liz om hon hade lika många :-) ..kunde dock lugna honom lite genom att säga att den ena kassen var Annas o den andra innehöll bara min jacka...fast det är klart..den NYA hade jag ju på mig! ;-)....kunde ju inte ens knäppa min andra!!
Puss kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar