lördag 21 februari 2009

Den där promenaden..

Jag skulle gå..lååång skulle den bli..visst vad det så jag sa?..Det blir nog inte så mycket av den..inte som det känns just nu iallafall...
Efter bilfärden igår o städandet under diskbänken idag,börjar foglossningen komma ikapp..aj,aj..det gör ONT!...kanske om jag gör typ ingenting nu på ett tag..kanske finns det då en liten möjlighet för promenixen...
Vi få se ... sen är jag den typen av människa som har väldigt svårt för att gå promenader utan att ha ett mål med det hela...att bara irra omkring känns inte okej..undrar just om Freijan är hemma senare? ;-)..man kunde kanske tagit promenaden dit isåfall..och hem..efter lite kaffe kanske? ;-)....det är totalt 5.7km från min dörr till hennes tur och retur..det har vi mätt upp en gång! :-)

När Oscar och Kiana stack på bion,tänkte jag ta med mig Dante till lekplatsen..men si det ville INTE han,för han ville bara vara utanför och leka..och dessutom åkte ju Oscar iväg med vagnen,min mössa och mina vantar i bilen..TACK!..Vi har visserligen en annan vagn...och mössa och vantar fick jag ta från honom istället...OCH JA..det såg liiite roligt ut,det erkänner jag..men är man frusen så är man,då är ALLA medel tillåtna....

(Ja..det kunde varit värre...det kunde varit HAN som behövt använda mina kläder ;-) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar