lördag 28 februari 2009

Föreläsning...

Jag sov faktiskt till 9.30 idag..sköööönt!
Dante var uppe 05.50 med far sin...Kiana kl.07.30 (vilket är ganska tidigt tycker jag,med tanke på att hon inte la sig förrens 22.30 igår)

Nu håller jag på att koka ägg och avnjuter en kopp kaffe i väntan :-)..fast det är klart..njutningen hade varit ännu bättre om jag inte hade haft den här dunkande blåsan på läppen som har vuxit till sig en stl XXL över natten..Kiana sa när jag kom ner:
"Oj..den har blivit mycket större...så kanske den växer..och växer..och VÄXER..och till slut SPRICKER den!!!!"

Kan säga att jag var såååå nära att bara tvärvända och gå och lägga mig igen!

I eftermiddag är det alltså dags för den här föreläsningen vi har sett fram emot "Våga vara förälder" med Alf B Svensson man ser hans namn lite överallt tycker jag,så som i mammatidningar och debatter..tror han kan vara bra!
Kl.14-16 kommer vi infinna oss där iallafall :-)

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar