tisdag 24 februari 2009

Hemma..

Då var man hemma igen efter balett och ett (nu efteråt) ångestladdat McD-mål...det där behövde jag INTE..hade jag kunnat hade jag sprungit 1mil nu,för jag känner mig uppblåst som sa*tan...

Iallafall...när jag lämnat Kiana på baletten,tog jag en sväng in till H&M..och hittade såklart ett par jeans :-) (jag är en jeansgalning..beroende av jeans...)







Och så hittade jag en liiiiiiiiten minipresent till Freijan oxå..."hittade detta och tänkte på dig"-grej ;-)....

I barn i säng..1 kvar..och hon är INTE snabb av sig precis!!

kram kram

3 kommentarer:

  1. Usch, jag hatar att köpa jeans. Dom passar aldrig och har alltid lite fel design.

    Men jag köpte faktiskt ett par på HM igår, för långa som alltid och jag kommer aldrig komma mig för att lägg upp dom heller. Men annars är dom rätt snygga. Det var dina med.

    SvaraRadera
  2. ??????
    Ang kommentera..jag har gjort ändingar att "samtliga" får kommentera min blogg, men det kan väl inte hindra dig väl??! Hoppas jag inte...
    Jag fattar inte Freijan-grejen..??

    SvaraRadera
  3. Nädå..det är nåt fel på blogspot..de som använder ordverifiering tydligen,så det ordnar sig nog snart :-)
    Freijan-grejen :-)...jo..jag har en liten present till dig..en liten sak jag inte kunde låta bli att köpa..för jag tänkte på dig när jag såg det! ;-)..men det vill jag ju inte avslöja nu...

    SvaraRadera