fredag 27 februari 2009

Inte idag :-(

Inga bilder klara idag..på måndag sa han!

Vaknade förresten med en stooor fet förkylningsblåsa på läppen idag...tydligen hade Kiana med sagt att hon började få en..och Dante är lös i magen igen..ser ut att bli en trevlig helg..?

Kan man använda munsårsplåster när man är gravid?..har helt för mig att jag gjorde det då jag väntade Dante..hmm..får kolla det på nätet tror jag!

Frågade förresten min BM om den där fundering vi hade kring hur de kan veta blodmängden man mister under förlossningen...
Hon sa att man gör lite olika,men när hon jobbade på förlossningen så skopade de upp blodet med händerna o la i nån behållare som de sen vägde...!?...
Låter inte sådär värst trevligt,men hon sa att det är sånt man bara gör utan att egentligen tänka på det alls..!..jag hade nog inte klarat jobbat på förlossning jag!

Kram ♥

1 kommentar: