lördag 28 februari 2009

Nyfikna?

På den lilla minipresenten jag köpte till Freijan förra veckan..då kan jag glädja er med att hon har satt in en bild på det i sin blogg..och den hittar ni HÄR

Och om ni är nyfikna på föreläsningen..får ni tyvärr vänta lite till..det tog längre tid än jag trott att skriva om och sammanfatta..och så "hände" ju melodifestivalen helt plötsligt oxå ;-)

och på tal om det...Agnes var okej..men låten lät lite "julig" tycker jag..piloterna tyckte jag om...Anna Sahlin o den andra...vad var det??....Annat än pinsamt?..knappast!...De såg ut som två 8-åringar som övat in en löjlig dans framför spegeln ... o de boobisar den "andra" låg inne med..till den klänningen..jisses..satt ju bara o väntade på att de skulle ramla ut!!!

Imorgon jobbar jag....trött är jag,så det blir sängen nu!

Natti natti "SMAAAAAAAAAACK"

2 kommentarer:

  1. En gång varannat år försöker jag se på Melodifestivalen och blir alltid lika besviken. Det var ju årets höjdpunkt när jag var liten..
    Lilla tjejen här hemma är 1½ år, sedan har har jag en tjej på 3 år och en son på snart 12 år. :-)

    SvaraRadera
  2. Gissar på att du jobbar i dag? :)
    Ingen uppdatering på länge ju...
    Tråkigt! :)'
    Hoppas du haft en bra dag i allafall!

    SvaraRadera