tisdag 24 mars 2009

aj,aj,aj

Vet i fasiken...det här känns inte helt ok!..haft mycket förvärkar..ibland så kraftiga att jag spyr av dom...nu har jag ju 2 graviditeter bakom mig att jämföra med..och detta...är inte helt ok alls :-(

Idag har det varit molande hela dagen,varierat med "mensvärk"....nu känner jag att det trappas upp och börjar bli mer "regelbundna förvärkar"...blandat med mycket slemmiga,klumpiga ,limefärgade flytningar och en aning konstig i magen..hmmm...

Ska stoppa i mig en alvedon brus o se vad som händer....men jag kan erkänna att jag är lite smått nervös...

Haft ett litet trevligt besök här precis,som fick mig på lite andra tankar för en stund..Cissi o Wille :-)...gulle henne som tänkte på mig då hon hade lite mammakjolar hon inte kunde ha...TACK gumman...och gissa vad..DOM PASSADE!! :-)..kanske inte kommer att göra det de resterande 7veckorna..men de passar nu :-)

Måste andas lite nu...

3 kommentarer:

  1. oj! Ja får hoppas att det avtar...för hur bebissugna/nyfikna vi än är så är det lite väl tidigt än....
    Krya på dig eller vad man nu ska säg ;-) ja du fattar! Va kul att kjolarna passade!! :-)
    kram

    SvaraRadera
  2. Nu har jag en ny tävling hos mig! *tipsar*

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja,det hoppas jag med..man är ju inte redo precis..långt ifrån!
    Tack sötnos :-)
    Tråkigt att Wilmer blev dålig igen...hade gärna haft er här på en bit tårta...hoppas natten blir okej för er..
    Usch för vidriga kräksjukor!!

    SvaraRadera