tisdag 24 mars 2009

Deklarationen....

Fick precis en stor klump i magen (ha,ha..inte bebisen jag syftar på då)...men jag kom att tänka på deklarationen..har ni fått er??
Vi brukar få vår tidigt..borde den inte vara här snart?
Jag ser det lite som ett "dåligt" tecken om den kommer senare än andra..brukar det inte bli så?...att om man får senare,betyder det att man måste betala tillbaka?

Nu kommer vi ha en hel del bensin att kunna dra av,så det borde inte bli nån katastrof...och vi brukar få tillbaka en hel del..men i denna familj kan allt hända!

Hmm...hoppas på + i kassan!!

kram

1 kommentar:

  1. Tack för din snälla kommentar!

    Jag kom också på det i förra veckan att deklarationerna inte kommit ut än och att de väl brukar vara ute vid det här laget, och idag kom min. Får tillbaka en del, vilket är tacksam, för de pengarna är mina semesterpengar i år. :-D

    SvaraRadera