måndag 16 mars 2009

Experten talar...

Blev en Spanien-visit i web-kameran igår...svärfar var därhemma på visit...
Min svärmor..tja..vad kan man säga om henne..?...vad VÅGAR man säga om henne?...(Jag tror inte min karl läser min blogg så ofta..och svärföräldrarna kan ju inte svenska..)..
Jag anser mig själv vara en av de Olyckligt lottade när det kommer till frågan om svärmor...vi kommer inte riktigt överens hon och jag (milt uttryckt)...då gör det ju inte saken bättre att hon är en jäkligt intelligent människa...och dessutom utbildad sexterapeut OCH
psykoterapeut....vad säger då denna välutbildade människa i kameran?
JO...
"- I ert fall tror jag det är bäst om ni mellan Juni och Augusti undviker att ha sex överhuvudtaget hädanefter"
Tack för rådet experten!


Skillnad var det då Kiana var ca. 3-4år,då hon skickar en hel drös med sexiga underkläder till mig..DÅ ville hon nog minsann ha ett barnbarn till ;-)....vilket då verkat funka,men jag sa ju att hon var smart! :-)

Någon som vill byta svärmor??

3 kommentarer:

  1. Ha ha, tyvärr skulle det inte hjälpa dis så mycket att byta svärmor med mig! :-D Min är heller inte....hm...på samma våglängd som mig. ;-)

    SvaraRadera
  2. Hi,hi..kanske har nåt att göra med att våra svärmödrar inte talar samma språk som vi?..vad tror du?...fast det är kanske mer vanligt än ovanligt att man inte är så bundis med sin svärmor..?

    SvaraRadera
  3. Jag joinar klubben direkt! :)
    Relationen mellan min svärmor å mej är allt annat än bra, men hon verkar inte fatta det... :S

    SvaraRadera