lördag 28 mars 2009

`Festdagen...

Japp,natten blev som väntat,en sjuk Lillprins som inte kunde sova...det är i såna här lägen man märker av att man delat på föräldrarledigheten,då man står där med facit i hand o tänker....

"Vi har gjort helt rätt"
När man hör en gäll röst ropa.."Mamma..Pappa"!...Då blir man varm i hjärtat..Vi är lika bra,precis som det ska vara! :-)

Det blev Pappa Oscar som fick "kura" in sig hos Dante även denna natt,så sov de gott.. :-)

Jag har sovit sådär lagom gott jag...vaknade av smärta några gånger,men det höll inte i sig så länge (tack o lov)...

Ikväll ska jag (förhoppningsvis) på inflyttningsfest hos en av mina top 2 bästa vänner ever!..En underbar kvinna som tvingats gå igenom alldeles för mycket tråkigheter på sistone...

Vi träffades första dagen på gymnasiet och hittade varandra direkt..
3 år på gymnasiet,vi har bott tillsammans och de senaste åren även jobbat tillsammans..trots detta har vi bara varit ovänner 1 enda gång..och det varade en hel lång dag,sen grät vi av ångest för vi inte klarade ha det så :-)

Fia,underbara människa vad jag gillar dig!! ♥

Nu får man bara hoppas smärtan kan hålla sig borta ett tag,så man få ha lite skojsigt ikväll,annars är det ju bara att köra hem,det är ju inte så att jag dricker ändå ;-)..

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar