torsdag 26 mars 2009

Ge mig en kaffe...


Någon?..
Jag vill ha nybryggt kaffe,från bryggaren..inte snabbkaffe :-(..affären är alldeles för långt bort just nu..till skolan och tillbaka räckte bra som promenad idag..man börjar ju bli tung o ganska orörlig ;-)...ja..denna gången fasar jag lite över den där vågen hos BM..men jag får faktiskt skylla mig själv..ganska mycket,då jag kalasat lite väl bra på sistone...ska dit på tisdag,så vi får väl se..jag har dessutom gått upp mest i slutet med de andra också..kan jag klara mig undan 20kg-strecket denna gången kan jag skatta mig lycklig...(22kg med Kiana o 20kg med Dante är vad jag har i registret)...enligt faktarutor är det helt normalt att gå upp ca 500g/v sen sist jag var där..det betyder att jag bör ligga på +1.2kg (2 1/2v sen sist)....

Mummel,mummel.....det var väl kaffe jag var inne på?

Tårta finns det kvar med...synd att slänga... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar