tisdag 31 mars 2009

Idag...


Då var det dags för ännu ett besök hos BM idag kl.14.50...
Men vi blir några fler som följer med idag,nämligen jag,Oscar,Lillstjärnan och självklart min härligt bautastora dubbelhaka ;-)

Fast det är klart..jag kan ju haka på trenden och skylla på mycket vätska...visst får man det när man bara har typ 6v kvar? ;-)....det känns iallafall lite bättre än att säga "jag och min självförvållande övervikt" :-D....ett litet tag kan man leva på denna förhoppning,fram tills facit finns i ens hand...nämligen efter förlossningen...då vätska försvinner ganska så snart efter,medans övervikten som inte beror på vätska envist biter sig fast...

Har fått erfara både och..med Kiana var där nog inte en droppe extra vätska i min kropp,då jag efter 1år hade minst 5kg extra kilo att bära på och då tog det ett tag för de andra kilona också!

Med Dante svettades jag som en gris,kissade som en hel elefant dagarna efter förlossningen och efter 6v hade jag inte mer än ca 5kg kvar att gå ner...

Men fram tills facit kommer kan vi väl låtsas att det är ett stort hav av vätska som sitter bland annat under mitt ena knä,då jag har så ont i det att jag knappt kan böja på det...,och så under min riktiga haka också förstås ;-)

Puss o kram ♥

1 kommentar: