torsdag 26 mars 2009

Kaos i mörkret...

Inatt var inte en bra natt...efter Dante vaknat sin 5:e gång,började jag bli lite smått irriterad..
DÅ börjar karlen snarkar som en tok (ovanligt..not!)...,sen undrar han varför Dante vaknar..!?..
Alla våra sovrum ligger väldigt nära varandra och inga dörrar finns där heller..fråga mig inte varför..den där konstiga Karlen som bodde i huset innan min mamma flyttade hit,måste verkligen gillat dom..?

Nu är det ju inte så lätt för oss 3 övriga icke-snarkande familjemedlemmar att ta våra täcken o lägga oss nere i soffan..det hade blivit lite väl trångt!...

SÅ det blev karlen som fick ta sitt pick o pack..(han är ju trots allt boven i dramat) och lägga sig här nere..

Men tro nu inte att Dante slutade vakna för det..å nej..5 gånger till och jag gav upp!..Tog in honom hos mig i hopp om att han skulle kunna sova jämte sin mor åtminstone 1 natt..
Det gick bra..i HELA 15minuter..då han fattar var han är..tvärsätter sig upp i sängen och utbrister:

-" OJ!...NÄÄÄ"...
Grabbar tag i sitt täcke,kravlar sig bort mot kanten och jag fråga om han vill sova i sin säng..

-"Mmm"..säger han...

Sen somnar han till slut...(Kanske det man ska börja "hota" med..OM du inte sover nu får du ligga jämte mamma...huja..vilken mardröm :-D)

Sen fick Jennie sova gott..eller??

Nää...då är det Kiana (som är förkyld)..som ligger inne med värsta djupa hostan,som håller mamma vaken istället...

Men så är det..kan ju inte vara bra jämt..eller hur!

VAR DET FULLMÅNE INATT?..NÅN SOM VET? (Mina små varulvar här hemma brukar nämligen bli lite oroliga då )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar