tisdag 31 mars 2009

Rapporten..

_ V.33+2: _

Viktuppgång sen sist (v.30+5)= + 2.0kg
Total viktökning (Från v.7-33+2)= +11.1kg
SF-mått= 31
BT= 128/74
-ljud= 144
läge= SÄ ? (R)

Vikten hade jag räknat med..800g ren kalasande ;-)...
Att Lillstjärnan förmodlingen grävt ner sig med rumpan först..var väl inte så roligt :-(...men de kommer kolla detta på UL på måndag och isåfall blir det vändningsförsök lite därefter...
Urinen visade inte på bakterier (underbart!)...

Lite jämförelser med de andra 2 gullungarna kommer här :

Kiana V.33:

Total viktökning för tiden= 18kg
SF= 31
BT= 120/60
LÄ= H (Ru)
♥-ljud= 144

Dante V.33:

Total viktökning för tiden= 14.7kg
SF=29
BT= 130/75
LÄ= H (r)
♥-ljud= 144

Kramen ♥

2 kommentarer:

  1. Du förresten...nu tror jag ännu mera på en pojk!! inte bara för att Wilmer låg i säte med och Elias, men för att det är pojkar till att retas så med mamma....inte gör väl fina söta flickor så?? ha ha ha ha! Nä men busiga söta små pojkar :-D ;-)

    SvaraRadera
  2. Exakt, tror som Liz, och så har du inte gått upp så mycket, jag gick också upp minst med Elias och mer med flickorna.
    Jag hade ju också sä? i min journal och hade tid för ultraljud den 16 sep, samma dag som jag åkte in på BB, så det hanns aldrig med något vändningsförsök. Men du har goa tider än, eller hur? :-)

    SvaraRadera