onsdag 25 mars 2009

Var är ringen..?

Visst..jag förstår att man kan slarva bort ett ägarbevis,inget konstigt med det..men hur FAN lyckas han slarva bort vår förlovningsring???.. :-(
Ingen billighetsvariant på NÅN tusenlapp heller..utan FLERA tusenlappar..tanken när vi köpte dom var ju såklart att " Det är 1 ring till honom för hela livet,den engångskostnaden spelar ju då mindre roll"

Den bör ligga nånstans i huset,då hans sista minne av ringen var när han tog av den för att smörja in lotion på min rygg..
Men då kan ni kanske förstå att med en buskille på 1år och 10månader i huset...som få syn på nåt blänkande fint nånstans..kan den ligga var som helst...han kan ju t.om har käkat upp den!! (får nog kolla vad som kommer ut lite extra.. ;-) )

Sen är jag ju lite "halvkänd" för att med mitt 6:e sinne kunna hitta saker åt folk som de slarvat bort (genom drömmarna)...men i detta fall måste den ligga BRA gömd....

Mitt huvud värker!!!

3 kommentarer:

  1. Been there, done that...
    Martin har tappat sin ring, utan att märka det. Vi hittade en aldrig utan fick beställa en ny.
    Så går det när man är så dryg å inte kan erkänna när nått ät för stort från början.
    Hoppas ni hittar den i allafall!
    Kram

    SvaraRadera
  2. min fästman tappade sin ring i helgen. Fan vad jobbigt. hittade din blogg när jag ville hitta en siare. Med tanke på vad den kostade är alla metoder tillåtna för att hitta den.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hittat ringen nu..om inte,skulle jag nog titta under "kuddarna"..det är vad jag får fram...under några slags kuddar..mest lutar det åt soffkuddarna...
    Lycka till :-)...

    SvaraRadera