torsdag 19 mars 2009

Vilding..

Lillstjärnan är en riktig vilding precis som de andra 2 varit i magen...man sitter här om kvällarna och låter ungefär så här:
AJ..bla,bla,AJ,bla,bla...AJ!!....och de här obehagliga "klickljuden" har börjat komma i massor..jag hade dom med Dante med..och jag har fått för mig att det är ett typiskt pojktecken när man hör ett tydligt KLICK från magen..(sen har jag läst att det förmodlingen beror på nån brist av ledvätska..)

Vid 22.30 är den absoluta piggtiden,då ska det sträckas,boxas och allt man nu kan hitta på därinne!

Men inatt..ja..shit..vaknar av några djävulusiska förvärkar...och fick inte somna om på ett bra tag...och så halsbränna på detta!..Förberedelsen är i full gång vill jag lova!

Och på tal om detta,så kom det en smärta jag kände igen för ett par dagar sen...den där känslan när bebisen börjar rota sig neråt för att lägga sig till rätta!...(Man kan ju bara hoppas att den förstår att det är huvudet och inte rumpan som är det rätta ;-) )

Nu blir det kaffe och banan...

1 kommentar:

  1. jag hörde med dom där klickljuden med Ludwig, så kan mycket väl stämma att det är en liten pöjk=)

    SvaraRadera