onsdag 29 april 2009

HEEEEJ!


Nu undrar ni såklart vart jag hållit hus ;-)..kan säga att jag har inte fött barn,har inte ens varit på förlossningen..problemet har varit DATORN!...Värsta abstinens har jag haft vill jag lova,den lät som en hel fabrik när jag försökte starta den,sen kom den aldrig igång..ringde min karl,men det hjälpte ju inte...så kommer han hem,och jag ger honom ORDER om att få igång skiten...vad händer då?
JO..det tar ett försök och datorn är igång..?..såklart blev han direkt anklagad att ha saborterat med flit för jag ska hålla mig härifrån ;-)

Anyway..Kiana kräkte 7gånger igår kväll,sen somnade hon,gnydde lite inatt (förmodlingen ont i magen efter allt kräk),sen vaknade hon piggelin imorse,ätit har hon med gjort,helt återställd TACK OCH LOV! :-)
Ingen annan har åkt på skiten..än så länge,så snäääääällla,låt oss slippa!!

Värsta sommaren ute idag,dunderhärligt...KUNDE det varit iallafall,om det inte varit så att vår härlige Lillprins nu gått och blivit hysteriskt rädd för allt som rör sig och har vingar...som tex. humlor,getingar,flugor,fåglar..ja,t.om bananflugor..!!?...bara ljudet av dom långt ifrån,får honom att bli så hysterisk att han nästan svimmar av skrikande utmattning...så efter 1h ute med honom skrikandes som om man höll på slå ihjäl honom,fick vi nog och fick gå in,mitt huvud klarade inte mer!
Bara det att inomhus var ju inte mycket bättre,han hörde ju dom fortfarande...kan säga att jag allvarligt funderade på att slänga in honom i garderoben ett tag ;-)..men valde till slut att sätta honom i baljan i badrummet,där han kunde plaska med leksaker och försöka tänka på nåt annat än flygande djur!

Vad gör man i en sån här situation?

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Missade dig, hade ju kunnat utmana dig också, får göra det i fortsättningen. ;-)
    Soliga kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Hej å hallå!
    Jag har saknat dej här i dag.
    Skönt att det bara var datorstrul å inget värre som höll dej bort iaf å att kräksjukan inte var långvarig *peppar peppar*. :D

    SvaraRadera