tisdag 28 april 2009

Hör ni vågorna?


Jag hör ett "härligt" skvalpande i mina fötter,jag känner gunget i dom...men hör inte vågorna..?
Ni vet där man brukar ha "knölar" (vid sidan av fötterna)..dom har liksom försvunnit bort nånstans..och så efterlyser jag alla mina tår,för vad jag kan se nu,har jag 10 stortår,det ska väl vara lite olika längd och tjocklek på dom va?
Och vad kan man hitta på med 18 dagar kvar till BF?..
JO man kan krypa på alla 4 för att dammsuga under soffor,bakom tv-bänkar (även om det liksom stramar så där här härligt i vaderna då man försöker sätta sig på huk..som en fiolsträng ungefär...men det bara SKA gå)...man kan dammsuga uppe i taket för att få bort allt damm,man kan dra ut alla saker från toaletten för att skura...ja,allt detta kan man göra,det vet jag,för det är vad jag hittat på idag..förrutom att tvättat,hängt upp tvätt,lagat mat,haft 2 ungar hemma skrikandes på varandra och lite annat smått o gott.....
Sen undrar jag var all denna energi kommer från idag,då jag endast fått 1h sömn inatt pga allt kissande,som gjorde att toarullen tog slut och jag var tvungen att gå ner för våra trappor som stupar 90grader rätt ner och har världens minsta trappsteg...bara för att hämta upp en ny rulle till resten av de 100ggr jag skulle komma behöva kissa....så var ju Lillprinsen väldigt törstig inatt också...vatten ville han ha...så snarkade karlen som en hel ångvält och det hjälpte inte hur mycket jag än bankade på honom...ändå påstår han imorse att han haft migrän inatt..(i sömnen då eller???)...så kom ju Kiana när det börjar ljusna för att tala om att hon har ont i halsen...det tyckte hon jag skulle veta,precis då jag lyckats somna!!...
Sen är det frukost och Kiana springer på toa och är lös i magen 3ggr på mindre än 1h,så henne vågade jag inte skicka till skolan....
Så är det med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar