torsdag 30 april 2009

Lite ting....

*Fia hann ringa mig innan jag hann ringa henne,det blir hon och jag och våra döttrar ikväll,tillsammans med lite lax,potatis o senapssås :-)..och så brasan på kvällen såklart!

*Dante har precis blivit lagd för sin sedvanliga vila...

*Kiana har jag satt på att fixa pastasallad som vi ska ha till lunch...

Fick hem ett av paketen från Ellos igår förresten...beställt MASSOR...det mesta till mig denna gång faktiskt ;-)..inte mammakläder såklart,och såklart inga byxor heller,det där får nog vänta lite iallafall....men tunikor,t-shirts,linnen,leggings och lite sånt trevligt!

Så blev det ett varsitt par solbrillor till barnen..hello Kitty till Kiana och spindelmannen till Dante :-)..en strandväska hello Kitty med (som Oscar kommer vägra bära med sig till stranden säger han,men som vi alla vet att han kommer får göra ändå ;-) )


Och så hittade jag en duk till altanen...

Ja,det blev en hel massa annat smått o gott,de hade rea på en del bebissaker med,och såklart hittade jag ett set som var fint..problemet var ju då,att vi inte vet om det är en pojke eller flicka,men setet var fint i både flick/pojk,så jag blev ju tvungen att köpa ett av varje...alltid nån som kommer få bebis av det andra könet än vad jag får som kan få det istället tänker jag ;-)

1 kommentar:

  1. Nä du har dom fått för sig att inte ha något på sig så brukar det vara kört. :-)
    Ha en supertrevlig valborg!

    SvaraRadera