söndag 26 april 2009

Nr. 21

Med världens absolut sämsta lokalsinne,förlitar jag mig HELT på min bästa vän i trafiken,nämligen GPS:en,slår in adress(Kiana skulle ju på barnkalas)...det skulle vara nr.21b,men den hittar bara till nr.6...okej,det måste ju ändå vara ungefär samma tänker jag..inga problem..jag kör,vi parkerar,vi irrar omkring,in i bilen igen,kör runt,hittar ingenting i närheten av nr 21!!!..
Såklart ingen mobil med mig,får köra hem igen,ringer,kör..nu vet jag!..Tror jag...men fortfarande inget jävla nr.21!!..ringer igen (kl.är nu 13.15..kalaset började 13.00),hon säger att det är bara att gå upp för trappan på sidan av där jag står....
Men där står nr.2..lite långt ifrån väl??.
Får då höra att hon menat nr.2 lägenhet 1b.....jag är genomsvett,sönderstressad och lipfärdig,nu orkar vi inte mer idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar