onsdag 22 april 2009

Vad en 7-årig tjej gör innan läggdax...

På sistone har vår lilla Sessa gått och blivit beroende...av kortspelet "Finns i sjön"..så det är vad vi sysslat med innan läggdax...idag hade hon dock annat på planeringen...det var dusch och därefter ville hon har håret flätat...sånt är kul..me like :-)..och sen drog hon fram manikyrsetet och ville ha fina nagellacket med på..riktig liten tjej det..balett,flätor,nagellack....

(visst blev det fint..)

Jag har gjort vad jag brukar göra på onsdagar..nämligen frossat i glass till mitt älskade "Grey`s",under tiden jag tittade på det,kände jag en enorm lättnad från trycket på lungorna,jag kunde andas bättre än jag gjort på länge..så TACK Lillstjärnan..du sjönk nog ner en del där :-)
Nu är det läggdax för mig,trött är jag!

Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar