onsdag 29 april 2009

Vad har vi att vänta....

Lillprinsen är orolig..vaknat typ 10ggr sen han kom i säng...Oscar har nu lagt sig i kurasängen...snälla säg att det inte är kräk på gång där också!!
Bäst att lägga sig nu ifall att...lite sömn behöver man ju!
För övrigt kan jag säga att det är svårt att skriva på datorn,då mina fingrar är stora som tjocka grillkorvar..kan knappt böja dom,när jag vaknade imorse,tappade jag ut hela skeden med vällingpulvret,var liksom inte beredd på att jag inte kunde böja fingrarna överhuvudtaget :-o
Sen har jag hört att värmen inte har någon som helst betydelse för om man svullnar eller inte,det händer tydligen lika ofta på vintern som under den hetaste sommardagen...och om man tänker efter..VARFÖR skulle man svullna mer bara för att det är varmt ute?...borde det isåfall inte vara tvärtom,att man svettar ut överflödig vätska då?
Bara en tanke...men värme eller ej,så har jag elefantfötter och korvfingrar och ska nu upp o lägga mig!
Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar