söndag 31 maj 2009

Rätt håll...

Det börjar kännas betydligt bättre!
Klarat mig på 1st diklofenak och 2 panodil än så länge,det känns som om det artar sig..tack o lov!
Fick ju en släng av mjölkstockning i mitt högra bröst bara...ja,redan..men det är inte så konstigt då hon fick ett rejält bra tag redan från början och legat där hur mycket som helst..det har satt fart på produktionen och mina bröst är nu i supersizenivå ;-)...anledningen till mjölkstockningen vill jag skylla på BB,då jag höll på att frysa ihjäl under min vistelse där..inget trevligt ställe alls det där..ångest och panik,inget för mig alls och jag ångrar att jag överhuvudtaget satte min fot där...tyvärr! :-(..i vilket fall är bröstet redan bättre (tack älsklingen min för ullinläggen du köpte i förebyggande syfte,de kom till nytta direkt!)..
Oscar sköter sig exemplariskt ;-)..han tog med Kiana o Dante till K-stad en runda idag och jag o Sessan passade på att sova..riktigt skönt!
Hem kom de med rosor i en kruka och en amningskudde *sötnosar*...
Lunch o middag har jag sluppit dona med också...har faktiskt inte behövt dona med något utan helt lugnt o skönt kunnat gosa med Sessan och göra vad som fallit mig in..det uppskattas!
Kiana o Dante är otroligt snälla och hjälpsamma också... ibland kommer de för att bara titta på sin syster eller sitta och hålla henne,eller bara prata lite med henne,och så länge Kiana inte tillbringa allt för mycket tid med sitt nya syskon är Dante mer än nöjd...
Nya favoritleken för dom är dockor...byta,bada,somna,mata..speciellt Dante..hmm..undrar varför. :-D..sött!!
Sessan är underbart lugn än så länge...hon är vaken en del..men bara för att titta på oss..hon bara ligger där hos oss eller i sängen och bara titta eller funderar...annars är det ju mammas bröst som gäller..men väldigt lite skrik...hon är en nöjd och glad tjej...
So far so good!
Hoppas ni mammor därute haft en underbar dag idag...och jag skänker en extra tanke till min egen mor som jag saknar mer än nånsin... ALLTID I MITT MOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar