måndag 22 juni 2009

1 vecka är hur många dagar?


Bara för att försäkra mig om att jag inte missat något sen jag slutade skolan (vilket var väldigt längesedan)undrar jag om det bara är jag som fortfarande tror att 1 vecka=7 dagar?
Min älskade gubbe härhemma slutade skolan innan mig,så det troligaste är väl ändå att det är han som har fel,då han fått för sig att 1vecka=ca 10-11 dagar!!
Detta insåg jag idag,då han berätta att han kollat upp flygbiljett till Kianas kommande resa till Spanien för dagarna 11Juli-21Juli...
När jag frågade vad som hände med 1 vecka,svarar han irriterat:
-"Ja...1 vecka...10-11 dagar..."

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Hjälp mig snälla nån! ;-)

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha typiskt karlar!!!:-)

    SvaraRadera
  2. Låter som ett uselt försök att manipulera dig :-) Eller försöker han får till en kompromiss, det blir ju isf 1 1/2 vecka. Så vad kom ni fram till?

    SvaraRadera