onsdag 24 juni 2009

Skit i koppen....

Nu pratar jag INTE om kaffekoppar även om det är lätt att tro efter mitt tjat om kaffe och bryggare ;-)
Jag har varit hos doktorn idag,MIN doktor...inte den där konstiga typen vi fått så många gånger på sistone..utan MIN...han må vara gammal som gatan,men bra är han!
Massa prover har de tagit...de kollar mjölksocker,gluten,om jag har nån inflammation i tarmen,om jag har magsår...och det är här "koppen" kommer in... nog för att jag är van att PISSA i en mugg efter en oändligt massa UVI som drabbade mig under 1 års tid,men när jag satt där hos fabror doktorn och han säger att de behöver avföringsprov i 3 olika KOPPAR började jag svettas på riktigt...pricka in skit i kopp???,sen säger han att de kommer berätta för mig på provtagningen...vad?..hur man bäst sikta in skiten i koppen?(börjar jag låta som Bella?...Förlåt Bella ;-))
HA;HA;HA...en liten plastsked i ett rör som man ska använda...SMART!
3 skit,3 olika dagar..okej..jag känner ingen press eller så...speciellt inte då de berättade att efter v.28 kollar de inte dessa prover mer förrens efter sommaren...men om jag hinner skita vad jag ska innan dess,har jag svaret på 1v! :-D
Lizette var för go då jag berättade detta för henne i telefon..
-"Vad händer om du måste skita hos Frida?" HA,HA,HA...*skrattar högt som fan för mig själv*
Jag ska alltså på tupperwareparty hos Frida idag,min bloggkompis som jag inte varit hos innan och som jag bara träffat 1 gång innan....
Det är ju inte så att jag har diarrè precis,och att skita hemma hos någon jag knappt känner funkar inte riktigt för mig..och så jäkla slapp har jag inte blivit i ändtarmen att jag inte kan hålla mig...och känseln har kommit tillbaka efter bedövningsmedlet som sprutades på hemmorojderna ;-)
Mycket skitprat idag..sorry! :-D

1 kommentar: