lördag 25 juli 2009

3D bio...

I förmiddags hämtade vi Elias och Vilja för att ta med dom på bio.
Jag,Kiana och Vilja är nu hemkomna från Ice Age3 i 3D-format och det var ju riktigt coolt,något utöver det vanliga!!
Filmen var bra, och med glasögonen blev den genast toppen!
Tjejerna skrattade gott och blev inte alls rädda även om det ibland kändes som om dinosaurierna bet en i näsan ;-)

(Är de inte för tuffa?..bilden är tagen med mobilen,därav den usla kvalite`n!)


Om en liten stund är det då dax för Oscar och Elias att se Harry Potter hoppas de får lika trevligt som vi haft,men det tror jag säkert de får!

2 kommentarer:

  1. Kan man se mer cool ut eller? Undrar om du såg lika cool ut? :D
    Vad bra att ni gillade den!

    SvaraRadera
  2. Nää det går nog faktiskt inte! ;-)
    Tur man inte kunde se sig själv! :-D
    Många roliga skämt i filmen,jag skrattade nog fasiken mest av alla...
    "Hör ni!..Det är blåsten som talar!
    -Vad säger den?
    -Jag vet inte..jag är inte blåst!" (ha,ha..du hör ju!)

    SvaraRadera