måndag 27 juli 2009

Då var det dax igen..

Kl.04.40 väcker Kiana mig och säger att hon har ont i huvudet,när hon säger huvudvärk innebär det ALLTID att det är ett migränanfall på gång!
Rusade ner för att hämta alvedon och hon somnade därefter,för att sen vakna 1h senare och spy rätt ut över hela golvet!
Det gör lika ont i en varenda gång,man vänjer sig aldrig,det är bara för vidrigt!
men snart ska hon till barnmottagningen och då förhoppningsvis kunna få tabletter som hjälper!

Det var också dax för Kaili´s BVC-besök igen,11 dagar sen sist och hon dalar fortfarande neråt på viktkurvan,och huvudmåttet ligger också på det undre måttet,men däremot ligger hon ÖVER sin kurva på längden,och där ligger nog förklaringen till det hela tror dom,att hon koncentrerar sig mer på längden,allt kan ju inte växa samtidigt ;-)
Så nu ser det ut så här:
5270g,58.5cm och 38.5 runt huvud

Nu är det oxå dax för att fortsätta i trädgården,både jag och Oscar har träningsvärk och ont i händerna idag,men det är bara att jobba på,just nu är det häckarna som är offren!
Måste hinna köpa lite blommor till lådorna därute och lite annat smått o gott..
Stressad?
ABSOLUT!!

1 kommentar:

  1. Det ryser i hela kroppen på mig. :-(
    Jag hade också barnmigrän, men har haft det endast ett fåtal gånger som vuxen (tack o lov).
    Hon är en sann hjälte som grejar det! Krama henne från mig och hälsa att jag vet vilket helvete hon går igenom.

    SvaraRadera