fredag 24 juli 2009

Söta systrar...


Visst är det väl ändå så?..Att det är de små sakerna som betyder mest på nåt sätt?
Just att man vet att någon tänker på en just i DEN stunden
Igår kom Anna hit med de där söta muffinsformarna från Åhlen`s som jag var på jakt efter för ett tag sen,men som de såklart inte hade då jag var där,nu hade de fått in dom,så när Anna var ute på sin shoppingtur som hon fick av Per i födelsedagspresent,kom hon alltså att tänka på mig då hon såg dom!
Söta du!


Och så kom Lillasyster Liz för ett tag sen och hade köpt en ursöt liten snutte till Kaili från plastisock,hon vet att jag gillar både plastisock och snuttefiltar och jag kan säga att den redan har blivit en favorit för Kaili,första natten hon sov med den var också första natten hon sov igenom hela natten,vilket sammanträffande va? ;-)


2 kommentarer:

  1. goderafton! va hitts på imån, sugen på en promenix? på tisd, sugna på cirkus då?

    kram

    SvaraRadera
  2. Kiana har redan frågat om den där cirkusen och vi hade gärna gått men Oscar jobbar ju 15-23 då!:-(
    kram o puss

    SvaraRadera