söndag 9 augusti 2009

Ett barn för mycket...

Nu börjar det bli lite väl intensivt....
Att det spökar i detta hus är ingen nyhet,jag och Kiana känner det mest och vi har sett "spöket"..vi har t.om pratat med det..eller hon har pratat,jag råkade skälla på det en dag helt omedvetet!
Jag fick en tydlig bild av honom en dag,och det sitter i!
Jag vill inte påstå att jag har varit rädd för honom på något vis,men ibland är han väldigt "obehaglig",som när han står precis jämte min säng och andas på mig och jag varit tvärsäker på att det varit Kiana som står där för att säga nåt,och det visat sig att detta inte var fallet,då hoppar man till av obehag!
Kan heller inte bestämma mig för om det är ett "snällt" eller "elakt" spöke,om meningen är att han vill visa att han gillar oss eller försöker skrämma oss (?)
I vilket fall,fins det perioder då vi inte känner av honom alls och tvärtom,när vi känner av honom väldigt mycket!
Perioderna då vi känt av honom mest,har det inom 1/2år inträffat saker..dödsfall..varnar han?
Nu är vi inne i en sån period,sen ca 1 månad tillbaka..men INATT,då var det INTENSIVT!
Oscar har inte riktigt velat tro på det här spöket förr..men inatt fick han sin dos,och han hade lätt kunnat flytta ut härifrån på direkten,vi blev tvugna att sova med Kianas lampa tänd!
För första gången fick Oscar också en bild av honom..en likadan beskrivning ..och då kommer han inte ihåg min beskrivning förrens jag påminde honom om HUR den lät!
"En yngre version av Oscar/svärfar"..
Han är i 10-11årsåldern,lång,smal,väldigt söt med mörkt,stripigt hår,som att det är klippt i etapper och går ner till hakan....
Jag gick o la mig innan Oscar,hade hunnit somna,men både Dante och Kaili rörde sig oroligt i sina sängar..de kände nog av honom också..då kommer Oscar upp i hast helt plötsligt och fattar ingenting!
Han hade hört Dante SKRIKA i barnvakten,hört hur han ramlat ner från sängen... (?)vilket han såklart inte gjort egentligen!
Hela natten var intensiv,Oscar kände honom bakom sig och till slut var han vettskrämd och började skälla på pojken att lämna honom ifred!
Jag kände bara hur mina tårar började rinna nerför kinderna..varför vet jag inte!?
Faster Annika..om du läser detta...VAD SKA VI GÖRA?????
Vi har ett barn för mycket i denna familjen....

10 kommentarer:

  1. Snacka om att få gåshud när man läser detta....
    Fy vad obehagligt....
    Hoppas det är ett "snällt" spöke....

    Kram

    SvaraRadera
  2. oj va jag ryser när jag läser detta!!! han kanske är sur för ni har bestämt er för flytt..?
    men fy faan va obehagligt, och vilken jobbig natt, inte lämna er ifred...han vill ju skert nåt verkar det som...men vad??

    Hoppas allt är ok annars, frågade om Me&I, det är okidoki, kan ju hämta dig vid kvart i...?
    Ska höra om Cissi har tackat ja oxå, hade ju vatt skoj:-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Har varit med om nåt liknande!
    En som jag var tillsammans med för ett par år sedan hade ett hus, vi satte in en säng till Moa i ett av rummen, skulle vi aldrig ha gjort visade det sig! Hon skrek så fort vi la henne där, bara hon gick in i rummet så ville hon inte riktigt. Hans pappas tjej var inne hos oss, så fort hon kom in i rummet säger hon att det finns en ande där eller vad man ska säga. Vi hade inte sagt något till henne!

    Hon sa att han var arg för att vi hade ställt sängen för hans in & utgång, jo säkert tänkte jag. Men vi flyttade på sängen, & gissa vem som sov gott där sen? Jo moa såklart.

    Sånt är så grymt skrämmande, tycker synd om er!

    SvaraRadera
  4. HEJ Jennie. Det är faster Annika. Denna pojken kommer med Varsel om Oscars pappa. Om Oscar har något otalt med sin pappa ska han ordna upp det med en gång och inte vara trångsynt.Den saken som hände med Ocsar och hans pappa när O var 10 - 11år som den här pojken. Gjorde O pappa inte av elakhet utan brist på omdöme. Det skadade O i sitt barnasinnet som han bär med sig i det vuxna livet som en varande böld som flammar upp då och då när han påminns via händelser i sitt vuxna liv. Han kan lätt bli irriterad då och inåtvänd....Oscar gå tillbaka i tiden till när du var 10-11år.Ni var ute och cyklade skulle iväg, jag tror havet. Där vid den cykelvägen och vid havet inträffade saker som satte sig ordentligt i dig. Du litade inte på din pappa efter det...och inte på dig själv heller. Brist på tillit är din svaghet.Du ska jobba med det efter att du gått igenom händelsen och pratat med din pappa.Pojken i huset är inte själv där utan han hat en syster med sig.Jennie du ska sätta dig ner vid din soffa tända tre vita ljus och säga till pojken o hans syster att du tacka honom för att han kommit med varsel til er. Att det är ok att du och din syster far upp i den sfär ni ska vara i.Jag har tänt ett ljus för er var,och skicka iväg er med ljuset för ni ska vila i frid. Gå med ljuset.Det tredje ljuset är för alla negativa energier du har i ditt hus.Säg jag rena vårt hus Mitt, oscars,sen dina barns namn från negativa energie och endast positiva energie ska råda i vårat hus. Jag rena med ljuset ut alla väsen som inte ska vara här . gå med ljuset och vila ifrid. Du har din mamma o pappa oss dig just nu som avvaktar på vad som ska ske. De är just nu dina vägvisare.De tycker att du är för rörig. Du far hit och dit både i tankar och besök. Har ingen ro.Sätt dig ner och koncentrea dig på en sak i taget kör inte ihop allt det bli pannkaka av det då.Du sitter ofta vid ett bord köksbord handen i handen och små deppa säger din mamma. Jennie , tänk på vad jag gjorde när jag kände mig som dig ibland och Jennie jag fixade det och det kommer du också att göra. Kom igen bli inte småsur för inget.Jag älskar dig min lilla gumma.Din pappa säger Jennie lyssnar nu på Birgitta och vad hon vill. Hon har rätt Jag vill säga dig att du ska prata mer med o och inte stänga ute honom i den lilla vardagen som du måna om. Helvetet jennie,Jag svär som du hör och är förbannad. Han slår en flaska i bordet så innehållet rinner ut. Ge dig sen rosor röda. Du vet så förbannat väl hur mycket jag gilla dig. Din mamma och pappa och en liten magerlagd sening man 60-70år är med dem.Han är tunnhårig. De är kvar och far sedan iväg när du inte behöver dem mer.KRAM faster Annika. Hör av dig på min mail om pojken och hans syster är kvar. Kan ta upp till en vecka..

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Faster Annika låter intressant......"Hjälper" hon andra personer också och inte bara familjen?

    SvaraRadera
  6. TACK FASTER ANNIKA!! :-)...Vi gjorde som du sa direkt,satt här med våra vita ljus i soffan och rabblade ramsan,hoppas det fungerar!
    Inatt har iallafall varit en lugn natt :-)

    Anonym:Ja,hon hjälper andra!Hon är otrolig!!

    SvaraRadera
  7. Usch jag får rysningar! Jag som aldrig har trott på andar och sånt. Men när jag började på jobbet så har man ju hört era versioner och nu kan man ju inte annat än att tro på det! Skrämmande! Ännu mer efter faster Annikas utlåtande! Hoppas allt ordnar sig!! KRAM

    SvaraRadera
  8. Bella:Ja,rysningarna kan man inte undvika i detta läge!!
    Man måste nog uppleva det själv för att riktigt tro på det!
    Faster Annika är toppen..en riktig "häxa" (i bra bemärkelse alltså)
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Spår hon både framtid och bakåt? Kan man få hennes mail eller tfn.nr?

    SvaraRadera
  10. Anonym:Ja,hon kan se både framåt o bakåt!
    Om du skicka ett mail till mig så kan jag skicka det vidare till henne,så får vi se när hon har tid och om hon kan!
    kram
    jennielondon@hotmail.com

    SvaraRadera