fredag 14 augusti 2009

Glada gänget på utflykt....

Det blev ännu en härlig dag idag,då vi möttes upp,det lilla glada gänget,hemma hos Cissi i Torpet!
Kl.9.30 hade hon frukosten klar,goda frallor,kaffe till och med smoothie bjöds det på!
Laddade med energi,körde vi sedan till stora lekplatsen i Olofström,där det busades och fikades!
En liten skvätt regn fick vi på köpet,men då kröp vi in i skjulet och gömde oss..det gick snabbt över!



Dante börjar sakta men säkert komma in i lilla "bästisgänget"..ännu är det lite känsligt,då Alfons o William varit bästisar väldigt länge nu och är dessutom lika gamla,ingen mening att tvinga fram nåt,det växer fram med tiden och det går framåt!!
Dante är också en ganska blyg kille emellanåt som gärna sitter för sig själv och leker,men han börjar visa intresse för att vara med och leka nu!




Rätt var det var,stod Vilja vid vår filt,förvånade blev vi både hon och jag av att se varandra där,vilken rolig överraskning!
Hon sa att hon kommit dit med bussen,så för några sekunder blev jag lite orolig att hon rymt hemifrån,men sen var hon snabb att flika in med att hon var där med fritids och jag kunde pusta ut! ;-)




Min lille Prins,vilken goding du är!!!!!..Kolla in busminen då!!

Vid 13.30,alldeles lagom till mullrandet från åskan,åkte vi sen hem,nöjda och glada efter ännu en härlig dag i vänners sällskap!
Nu väntar vi bara in Cissi`s lilla bebis också..vad vi längtar efter detta lilla knyte,jag och Freijan,då är lilla bebiskaran komplett!!
KOM IGEN NU BEBISEN!! ;-)

3 kommentarer:

  1. Gumman, vilka fina bilder:-) Å den på Dantes bak blev ju en riktig höjdare ändå;-)
    TACK för en fin dag tillsammans, det lär bli fler framöver!
    Skönt att höra att Kianan snart är HEMMA!!!! Njut av goset ikväll, och ge henne en kram från Valjehåla...

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. JA!! Dom blev faktiskt rIKTIGT bra för en gång skull :-)..skickar över originalen på några av dom sen! ;-)
    Tack själv,jättemysigt! :-)
    O JA!..NJUTA ska vi som bara den..så avslappnad känner jag mig nu!! :-)
    Ska ge henne kram från er också!..Har jag ju ursäkt att få krama henne massor ;-)
    kram o puss

    SvaraRadera
  3. Håller med; jättefin bild på Vilja (den får du gärna maila) Förstår att ni belv snopna, hon med, över att träffa er, det var det första hon berättade när jag kom hem!

    SvaraRadera