fredag 28 augusti 2009

Sovmorgon...

När jag vaknade imorse vid 6.30,kände jag mig långt ifrån pigg och med Oscar hemma,är det rätt lätt att känna efter lite extra,så det blev en välbehövlig sovmorgon istället!
Kan ju ångra det lite så här i efterhand,eftersom Freijan o co åkte till lekplatsen med ungar och picknick-korg,hade nog hellre varit där med en rastlös unge!
Dessutom känner jag mig väldigt konstig då jag sovit för länge,blir irriterad och halva dagen känns förstörd.Jag behövde det dock,så jag får väl se det som terapi!
Har fått tag på mäklaren idag,vi hade tydligen missuppfattat varandra,men hon ska försöka bli tydligare i vad hon säger och ringa och dubbelkolla framöver.
Förklarade också för henne,att jag faktiskt ha 3 barn här hemma som leker och stökar,som de har rätt till i sitt hem,att jag inte kan hålla det tip-top ifall att det kommer någon för att titta på huset,det är liksom inte upp till köparen att klampa in när han känner för det!
Och på tal om köpare,har vi fått ett bud men åt fel håll så vi ska tänka på vad vi vill göra,men budet i detta läget kommer inte accepteras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar