tisdag 18 augusti 2009

Väggen närmar sig...

Stressad..JAG?..
Ont i hela kroppen,upp till knoppen av allt vi ska hinna med tills på torsdag!
Det blev en paus i form av bingo ändå,det behövdes jag håller ju på att gå in i den kända väggen på allvar,försöker ignorera alla tecken,för jag har inte TID att springa in i nån J**** vägg,verkligen inte!
Efter torsdag ska jag lugna ner mig,måste det!
Magen har svullnat de senaste dagarna av all stress...
Blir stressad av att bara skriva om det,så vi går tillbaka till bingot..
Jag vann inget,men Liz vann 500kr,så det blev ju lyckat ändå!
Sandra o Madicken var här idag också,och det var ett mycket trevligt avbrott!
Lägger in några bilder imorgon på sötnosarna.
Puss o kram

2 kommentarer:

  1. Nu tar du det lugnt gumman!!! Undvik den där väggen, den behöver inte dig likamycket som vi andra!!:-) Nu kommer du hit på fredag, chillar lite så sköter jag resten!! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Jenny jag.
    Du MÅSTE ta det lugnt! :D
    Du förtjänar lite avslappning också! :D

    SvaraRadera