onsdag 2 september 2009

12482...

Idag har det varit fullt upp som ni säkert förstått ;-).Några nödvändiga samtal till bland annat mäklare som vi tycks ha stora kommunikationsproblem med,till Anticimex (Tack till vännen Annika som jobbar där),till psykolog (som var på utbildning),till barnmottagning,och några andra samtal.
När Kiana sen kom hem från skolan,ritade vi av Dantes fot för att kunna köpa skor till honom.
Det tog 1/2 h och några samtal till Liz för att hitta till skopunkten,och då har jag varit där flera gånger innan.Världens sämsta lokalsinne skyller jag på!
Jag hittade 1 par skor till Dante,2 par till mig och 2 par till Kiana,så det blev ju lyckat.
Därefter åkte jag hem till Freijan för vi hade en promenix på planeringen,och promenix blev det,HELA 12482 steg klarade vi av,det är INTE illa jobbat av mig som knappt orkar gå till brevlådan i vanliga fall :-D
Nu sitter jag här högröd i ansiktet och svettas som en gris,men det är det värt!
Vad skönt det kan vara att ut och gå,och med trevligt sällskap blir det ju ännu bättre!!
12482...jag kommer sova gott inatt!

4 kommentarer:

  1. Hahahaha!!!:-) Ja det känns i kroppen...Och imorgon blir det stada, gå igen!! Faan va duktiga vi är!!

    Vi får sällskap imån av lille Alvin:-) Ok va???

    Ps...äter du chips nu..?;-)

    SvaraRadera
  2. Det gör redan ont!!..GOOD PAIN;GOOD PAIN...
    Klart det är okej,vi får turas om med vagnen..jag och Alvin :-D
    Ser du mig?!... ;-)...några bitar slank ner...

    SvaraRadera
  3. Du vet att 10.000 steg PER DAG (!) är rekommendationen...? ;-)

    SvaraRadera
  4. V:Ja,det har jag hört..igår blev det minst dubbelt!! ;-)..härligt,nu behöver jag inte gå på 1/2 år :-D

    SvaraRadera