lördag 26 september 2009

Flickan som lekte med elden...

Det är inte för ofta man går på bio nuförtiden,har ju glömt hur man "uppför" sig, det fick vi minsann veta av våra "grannar" ;-). Filmen som är en fortsättning av "Män som hatar kvinnor",var riktigt bra,t.om bättre än den första,så har ni inte redan sett den kan jag starkt rekommendera den!


Nu finns det bara ett problem med det hela....FORTSÄTTNINGEN,när kommer den?
Längtar ju redan ;-)
En trevlig kväll tillsammans med Freijan och en superbra film helt enkelt! :-)

6 kommentarer:

  1. Ja jag kan inte sluta tänka på nästkommande...Peter blev allt lite nyfiken, har ju inte sett första än...Tänkte se den nu!:-)
    PUSS å TACK gumman min för en superkväll, trots nördarna jämte, halleda!!!
    KRAMIS

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken fin sida du har. Jag tyckte också "Flickan som lekte med elden var jättebra", "Luftslottet som sprängdes" kommer den 27 november så om en liten månad är det dags igen..:)
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. J:Oscar är med nyfiken...kan vi låna första? ;-) TACK själv,myspys i allra högsta grad..men mina läppar är fortfarande avdomnade efter all popcorn :-D Puss

    L:Tack! :-),om bara 1 månad? JIPPIE!!

    SvaraRadera
  4. Jag har inte ens sett "ettan" än... :-P Börjar nog bli dags. Hi hi!

    SvaraRadera
  5. hehe om TVÅ månader är det premiär, förlåt jag skrev fel, men det går fort..:)

    SvaraRadera
  6. V:Då är det verkligen dax tycker jag!! ;-)

    L:Jaså,ja det får vi verkligen hoppas :-D

    SvaraRadera