lördag 19 september 2009

Förberedelser...

Dop imorgon,Oscar är iväg och fixar på cafèt.Vi ska bara ha dopfika så det är inte mycket att förbereda vilket är väldigt skönt,känner mig inte alls stressad över det!
Hoppas vi får lika fint väder imorgon som det är idag :-)
Vi har skickat iväg en intresseanmälan på en bostadsrätt mitt inne i stan (Karlshamn),vi hoppas mycket på denna!
Håll tummarna!!

Nästa vecka har jag på planeringen :

Måndag: BVC Kaili kl.11.30
Tisdag: Balett Kiana kl.17.10-17.55
Onsdag: BUP Dante,jag och Oscar kl.11.00 (lämna Kaili hos Liz och Bosse väntar in Kiana från skolan här hemma)
Torsdag: Babyrytmik Kaili kl.9.30-10.15
Fredag: Träff på banken kl.13.30 och Kiana på discokalas kl.18.00-20.00
Lördag: Tomt än så länge
Söndag: Rabdidoparty hos Freijan kl.17.00


Däremellan blir det förhoppningsvis titt på lägenhet och lite packning och rensning och inköp av presenter!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med dopet i morron å pussa kaili från oss. :P

    SvaraRadera
  2. Tack sötnos!..Ska jag absolut göra! :-)

    SvaraRadera