måndag 21 september 2009

Gjort idag...

*BVC med Kaili och Dante
*Åkte till Karlshamn och tittade på "vår" bostadsrätt *kär*
*Hamnade på Solvändan på en kopp kaffe
*Svängde inom McD på vägen hem...
*Och Mekonomen för att köpa en bilkudde till Kiana,så nu har Dante tagit över hennes gamla med "rygg".
*Milrundan med Freijan (11489 steg)
*Gått igenom alla bloggar och andra "måsten" på datorn.

Snart duschen och därefter sängen...IMORGON ÄR EN ANNAN DAG...
PUSS!!
Ps.Jag gillar inte det faktum att jag tappat en av mina prenumeranter :-(
Börjar jag bli för trist?
Saknar ni nåt?
Mer eller mindre av nåt?
Tar tacksamt emot feedback,kommer inte bita er i tårna för det ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag fattar inte hur du hinner med så mycket...Duktigt av dig...
    Sen måste jag ge er massa plus i kanten....Skulle nog aldrig fixa att gå så långt och så ofta...

    Sen din blogg....Den är bara ett måste för mig ett par gånger om dagen. Fina bildkollage, toppenbra skrivit och du får alltid till det där lilla extra...

    Hoppas det går bra med bostadsrätten!!!

    Kram på dig...

    SvaraRadera
  2. Facit är: 2..vi är ju hemma både jag och Oscar nu,då blir det betydligt lättare att hinna med ;-)

    Vad glad jag blir,du är för go!!
    Jag har haft lite problem att komma in på din de senaste dagarna...underhåll eller nåt liknande står det?..men jag kämpar! ;-)

    TACK för fina ord!
    Kramiz

    SvaraRadera