fredag 25 september 2009

Moosan behöver verkligen...

Ha,ha,ha!!
Som ni kanske märker,har jag satt in en översättare på min blogg,och efter att ha provat både den engelska och spanska översättningen har jag nu förstått att jag skriver RIKTIGT illa!
Jag undrar om någon överhuvudtaget kommer förstå vad jag skriver även om de använder sig av mitt nya hjälpmedel.
En översättare från dålig svenska till bra svenska hade varit att föredrar.
Jag har skrattat så tårarna spruta (undrar hur det kommer översättas)!
Jag behöver verkligen sätta mig i skolbänken!!

1 kommentar:

  1. Det är nog inte din svenska det är fel på. Jag hade också översättningsverktyget ett tag, men det översätter ju helt jävla galet! Dvs ord för ord, istället för att "märka av" sammanhanget för orden. Värdelöst kass helt enkelt.

    SvaraRadera