torsdag 8 oktober 2009

aj då...

(gömmer mig här så jag slipper se nåt ;-) )

Min söta lilla Sessa har börjat tykännas!!
Tedde kom med sitt söta huvud över hennes då hon låg på täcket idag, och jäkla vad ledsen hon blev!!..Vår teori var då att hon klart blev rädd när han dök upp sådär hastigt....teorin fick en snabb vändning då samma illtjut kom när Tina började prata med henne!
Liz förklarade att hon hade blivit helt knäckt om Kaili gjort så mot henne... och i det ögonblick hon sa detta, började läppen hänga rejält på Sessan...som ångrade sig snabbt ;-)
Syrran (Liz) kom sen på att det hela var riktigt häftigt..hon har ju knappt hört Kaili skrika innan, så hon ville se mera :-D...vilken martyr du är syrran!!! :-D

5 kommentarer:

  1. Ja huvudsaken är att hon INTE tykänns mot mig! :-) men martyr skulle jag inte kalla det ;-)Låt mig förklara: Jag tycker det är viktigt att hon utvecklar alla känslor man kan ju inte bara va go och glad JÄMT för då vet hon ju lixåm inte om att hon är det, om du fattar och jag hjälper henne bara att utvecklar dessa andra känslosidor med, jag gör henne egentligen en tjänst! :-) jag är världens bästa gudmor!!!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Och sen ska jag bara tillägga glad eller ledsen så är hon världens gulligaste ändå!!!! Halleda alltså!

    SvaraRadera
  3. HA,HA,HA,HA,HA!!!!!!!! och det är du absolut..världens bästa gudmor! :-)

    SvaraRadera
  4. Åhhh, de där fina byxorna som ajg också vill ha till mian tjejer! :-D

    SvaraRadera
  5. M: Mmm .. jag vet inte om jag sagt det, men jag frågade om de hade stl du letade efter, men tyvärr :-(...dyker de upp nånstans så har jag det i bakhuvudet ;-)

    SvaraRadera