måndag 19 oktober 2009

Humöret är inte på topp...

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är minipillerna eller stressen som gör mig på ett jäkla dåligt humör, men ett stort grått moln hänger över mitt huvud idag.
Packat upp en massa lådor har jag iallafall gjort (terapi)... lagat mat, ringt runt en del nödvändiga samtal. Telefonen blev inkopplad idag, så nu har vi ett hemnummer, vilket känns bra, eftersom man fått ringa alla samtal med mobilen och det lär bli en saftig räkning nästa månad :-(
Vi fick vår parabol installerad av Bergstrands förra veckan och idag skulle vi betala räkningen...1000kr skulle idioterna ha, jag blev fly förbannad och ringde upp dom och berättade att det var förskräckligt, och att det var både första och sista gången jag ringer dom efter hjälp!
Det blev inget vidare trevligt samtal...
Mitt huvud värker och jag känner mig allt annat än glad idag :-(
Ska snart koppla in skrivaren så jag kan skriva ut etikarbetet som ska vara inlämnat imorgon, hoppas det duger!

2 kommentarer:

  1. Men gud, än en gång är vi lika! :-D Jag har ringt och skällt på Canal Digital, snickarna och mattanten som inte kan tvätta. :-D

    SvaraRadera
  2. Ha,ha,ha..ja, verkligen!..Och då glömde jag skriva till Glocalnet på listan över utskällningar idag, då de kopplade bort mig efter jag suttit 10 min i kö, sen blivit runtskickad 3gånger..fick ringa upp och sitta ytterligare 12 min i kö...det fick de höra vill jag lova! :-D

    SvaraRadera