tisdag 24 november 2009

6-månaderskoll...

Idag var det dags för Kaili`s 6-månaderskoll och den helt underbara Boel (läkaren) möter oss... hon undrar var vi träffats förr och jag säger snabbt:
- Jourcentralen...
Hon:
- Ja.. du har jobbat där va?
Ha,ha... nää men man kan tro det svarade jag, men faktum är den att det var hon som tog hand om mig de flesta gånger jag kom in med mina UVI och barnens öroninflammationer.. stämpelkort, finns det?
Kaili slapp hepatit B- sprutan eftersom vi inte åker till Spanien så ofta längre och de inte kommer hit heller längre, då kändes det inte så behövligt med det!
Med Lill-Sessans vikt och längd hade det inte hänt mycket, ökat 130g i vikt och vuxit 1 cm
på 1 månad.

Vikt: 7340g
Längd:68cm
Huvud:41.8cm

1 kommentar:

  1. Javisst, är Boel fantastiskt bra! Ebbe har oxå henne och jag ska försöka lista mig hos henne.
    He he, Ebbe väger nästan lika mycket som din "sessa" men han är ju inte riktigt så lång. Han är riktigt "Chubby"....
    Kram

    SvaraRadera