söndag 29 november 2009

Alltid är det nåt...

Vi hade jättemysigt igår kväll Freijan och jag!..Tog en kvällsfika på Böckmans,för att sedan se "Luftslottet som sprängdes", den var jättebra, men 2:an var bäst!
Körde hem i värsta ösregn, lyckades få vattenplaning men ingen skada skedd, det var dock lite otäckt.
På natten vaknar jag med kramp i magen som jag försökte ignorera tills det helt enkelt inte gick längre, då var det full fart in på toa och maginfluensa var sen ett faktum... ett par omgångar till hann jag med därefter innan klockan ringde och jag hade lyckats somna om och glömt att jag hade maginfluensa, så jag rusar in på toa för att ta på mig kläder.... där blev jag sen starkt påmind om att jag faktiskt inte var speciellt pigg...bara att ringa jobbet och säga att man inte kunde komma... hoppas de lyckades lösa det, inte alltid det lättaste en Söndag...
Nu har jag kommit ur sängen och faktiskt lyckats duscha..känner mig bara lite svag, men är mycket bättre redan, Oscar har kört med Dante och Kaili för att hämta hem Kiana som sovit över hos Malina.

3 kommentarer:

  1. Fy stackars dig..inget vidare...Fast man kan ju vara glad över att det går snabbt över iallafall...Hoppas dom andra klarar sig...

    Här har 4/5 haft kräksjukan...Bara jag som klarat mig...Ännu iallafall..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja fy fan, man är ju inte människa på många timmar efter, det gick över fort, men jag har sovit mesta delen av dagen, man blir ju helt slut efteråt!... Dante klagade på magont vid 16.oo och somnade därefter, så det kanske är på G där..hoppas inte.Du har klarat dig?...bra immunförsvar!!..jag får det minst 1 gång om året jag, men det brukar inte komma förrens vid jul... nu tycker jag att jag gjort mitt med den här skiten!
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Usch usch usch, stackars dej! :S

    SvaraRadera