fredag 20 november 2009

Back to work...

Då var det dags för en nu jobbvecka, men jag börjar inte förrens 21.00, så lite Idol hinner jag ju med ;-)
Fick tillbaka provet idag... MVG!!!!...och så hade hon skrivit till "Bra Jennie och "det här kunde du". Anledningen till min mallighet är nog den, att jag ALDRIG i hela mitt liv fått ett MVG, jag var inte nån topstudent under min skoltid, men det har jag ju chans att ändra på nu :-).. det är en härlig känsla!
Lite shopping av blöjor till Lill-Sessan står på planeringen.. detta upptäckte vi då hon skulle bytas på för en stund sen och vi står helt utan blöjor...kan säga att just då var jag glad att storebrorsan fortfarande använder blöja.. lite stor och Up&go men det skyddar lite mer än det hade gjort utan :-D
kram kram

2 kommentarer:

  1. Grattis grattis!!!

    Vad duktig du är....
    Måste var skönt att det går så bra i skolan och jag är duktigt imponerad av dig....med tanke på flytten, 3 barn och så ett jobb på det...
    Hade jag aldrig fixat....

    Kram och trevlig helg på dig!!!

    SvaraRadera
  2. Gulledej!! :-)... jag älskar att ha många järn i elden, och så tycker jag det är så intressant och lärorikt, man utvecklas verkligen på alla sätt och vis, det är nog den energin som gör att jag orkar, men visst är det tufft ibland, men tufft är jag van vid ;-)
    Kram på dig och ha en trevlig helg hela mysiga familjen :-)

    SvaraRadera