fredag 6 november 2009

Första natten...

Ikväll börjar min jobbvecka, den första efter föräldrarledigheten, och egentligen den första alls (bortsett från ett par nätter jag hoppat in då det behövts). Känns lite konstigt, men ändå bra. Att komma igång med rutinerna känns aldrig fel, inte för mig iallafall!
Har dock en hemsk huvudvärk som inte gärna vill försvinna.
Skrivningen idag gick inget vidare, det kändes inte så bra efteråt, hade nog pluggat på tok för mycket på fel saker, det händer alltid mig!
Många frågor var tagna från vad hon sagt på lektionen, inget hon skrivit upp och inget som står i boken, så för dom som inte varit där just de dagar eller inte varit 100% fokuserade på lektion, kan det inte varit roligt!
Jag hoppas innerligt att jag får godkänt, för i det här laget är det inte rätt att hoppas på mer :-(
Ska in till stan en runda nu med Kiana, hon ska på kalas imorgon och vi måste köpa present...
Puss o kram
Ps.Idag ska vi få vårt bredband...hoppas vi...
slänger in lite bilder på smått och gott senare...

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med bredband,då kommer det kanske mer bilder :D varför ska du börja jobba alle redan? Du har väl mnga månader till som du kan vara ledig? Vart tar lilla Kaili vägen? Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vårt bredband blev inte fixat idag... strul :-(...på måndag..påstår dom!
    Jag har ett jobb att gå till, det har inte Oscar, fast det hade nog inte gjort något ändå,för vi har delat föräldrarledigheten de andra gångerna oxå...Kaili kommer inte gå nånstans, hon kommer vara här hemma och mysa med sin underbara pappa som duger precis lika bra som mig ;-)
    Trevlig helg på dig med :-)

    SvaraRadera