torsdag 12 november 2009

Kreativiteten flödar...

Dante har börjat tjata om att han vill börja skolan, inte dagis, det ska vara skola direkt... på med min jacka, mina skor, min skolväska och han var redo att ta bilen och sticka till skolan :-D

Jag fick därefter avleda honom med lite legobygge, det blev en häst, en gubbe, ett träd och 2 små får han kunde leka med... Kiana håller på att bygga än, och är nu inne på ankorna...

Medans vi byggde och lekte, passade Oscar på att bada Kaili och så här söt och ren var hon därefter :-)

Sista natten för denna vecka på jobbet väntar, och jag ska passa på att plugga inför provet på Måndag!

1 kommentar:

  1. Hon är så gudasöt lilla dockan!!! Åhhhh vad jag saknar henne måste träffa henne snart! Pussa och krama henne i massor från mig. Ja o såklart dina andra gullungar med!
    kram

    SvaraRadera