fredag 27 november 2009

Liz 27 år....

Igår åkte jag och Kiana för att fira syster Liz som fyllde 27 år..HIPP,HIPP,HURRA till underbara syster denna dag...
Oscar fick stanna hemma med Dante som fortfarande hade 38.7 i feber och Lill-Sessan fick hålla honom sällskap också...

( söta syster Liz 27 år!)


Det bjöds på god soppa a`la Kim och en superläcker tårta till efterrätt!

(Mums!!!)

Tyvärr glömde jag i stundens hetta bort att jag är laktoskänslig, så när jag kom hem hade jag en mage som såg ut som en uppstoppad julagris och väldigt ont, men det var bara att dra sig till jobbet och där blev det ju inte bättre precis, men det är en annan historia....
Satt och tänkte igår,och undrade varför det aldrig känns som Liz blir äldre?, så kom jag på det, jag kommer ju alltid vara storasyster Jennie, 5 år äldre, inte så konstigt att hon alltid känns så ung ;-)

3 kommentarer:

  1. Tårtan från Ninas? I så fall är den MEGA god =)/ Jenny swingtown ;)

    SvaraRadera
  2. Japp tprtan från Ninas! :-) Suuuuper! JENNIE!: VILKET HEMSKT KORT PÅ MIG DET VA INTE SNÄLLT! FY! USCH VA FUL!
    Men tack för fina vänliga ord! :-) Och tack för presenten la familia!

    SvaraRadera
  3. Det är inget fel på det kortet,jättefin är du!
    kram

    SvaraRadera